“Marketinq Peşəkarları” Birliyinin sədri hesabat verdi
Marketinq Peşəkarları Birliyi öz sıralarını genişləndirir...
“Marketinq Peşəkarları” İctimai Birliyinin (MPA) İdarə Heyətinin sədri Namiq Bayramov qurumun yarandığı gündən bugünədək olan fəaliyyəti haqqında məlumat verib:
“2017-ci ilin aprelində yaranmış və 2019-cu ilin iyulunda dövlət qeydiyyatına alınmış “Marketinq Peşəkarları” İctimai Birliyi (MPA) yarandığı gündən marketinq sahəsində fəaliyyət göstərən şəxslərin və şirkətlərin maraqlarının qorunması və sektorun inkişafı üçün müəyyən işlər görməyə nail olmuşdur. Ötən period ərzində qurumun fəaliyyəti üzdə görünməsə də, əslində kifayət qədər işlər görülmüşdür.
Görülən işlərin siyahısına aşağıdakıları daxil etmək olar:
- 2018-ci ildə BaşaBaş Söhbət seriyasından ilk meetup baş tutdu. Reklamda yaradıcılığa həsr olunmuş bu tədbir yüksək rəğbətlə qarşılandı;
- 2019-cu ildə BaşaBaş Söhbət seriyasından növbəti meetup baş tutdu. Rəqəmsal marketinqə həsr olunmuş bu tədbir əvvəlkindən daha üst səviyyədə təşkil olundu və daha böyük rəğbət qazandı;
- Qurumun dövlət qeydiyyatına alınmasına nail olduq;
- 2020-ci ildə bütün dünyanın pandemiya ilə mübarizəyə başladığı dövrdə ölkəmiz də qapanmalara getdi. Bu səbəbdən də, dövlətimiz pandemiyadan zərər çəkmiş sahələrə maliyyə dəstəyi göstərdi. Lakin reklam sektoru bu siyahıda yer almamışdı. MPA-nın təşəbbüsü ilə 34 agentlik ölkə başçısına müraciət etdi. Müraciət müsbət cavablandırıldı və reklam sektoru pandemiyadan zərər çəkmiş sahə kimi tanındı və sektordakı şirkətlər dövlətdən maliyyə dəstəyi ala bildirlər. Bu məqam sektorda bir çox iş yerlərinin qorunmasına və bir çox agentliklərin tam tərkibdə fəaliyyətini davam etdirməsinə şərait yaratdı;
- MPA-ya rəsmi şəkildə üzv olan agentliklərin siyahısı genişləndi və hazırda 16 agentlik qurumla müqavilə bağlayaraq qurumun rəsmi üzvünə çevrilmişdir. Həmin siyahıya YelloAD, TradeMark Leo Burnett, Endorphin, New Media, Admedia, PeopleBrand, McCann Erickson Azerbaijan, Maverick, Jeykhun Imanov Studio, FCB ArtGroup, Havas Media Azerbaijan, Uptime Marketing Agency, Sport Marketing Group, Brand Up, Düymə Agency, Ağıllı Nağıllar kimi tanınan və sektorda aparıcı rola malik şirkətlər daxildir;
- Bazardakı vəziyyətin təhlili və görüləcək işlərin müzakirəsi məqsədilə təsisçilər və üzvlər arasında fərqli tərkiblərdə mütəmadi görüşlər keçirilmişdir və bu ənənə davam etdirilir;
- 2022-ci ilin ikinci yarısında keçirilməsi nəzərdə tutulan reklam festivalının adı, konsepti və əsas istiqamətləri bu layihə üçün yaradılmış işçi qrup tərəfindən hazırlanmışdır.”
Namiq Bayramov daha sonra qurumun nizamnaməsinə görə özünün sədrlik müddətinin artıq başa çatdığını, buna görə də, özü tərəfindən yeni sədr seçkisinin keçirilmə təşəbbüsünün edildiyini və bununla bağlı yaxın günlərdə mətbuata açıqlama veriləcəyini də qeyd etdi.
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 2 ay sonra
- 6 saat sonra
-
5 saat sonra
İnvestorlara illik 13% sabit gəlir təklifi - AFB Bank-da sərfəli fürsət
-
📲 İndi
Marja.az-ın Telegram kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.
♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm iqtisadi xəbərlər üçün Marja.az -
7 saat əvvəl
“SUP VC”dən cavab gəldi - Sosial şəbəkələrdəki paylaşımlara nöqtə qoydu
-
10 saat əvvəl
ABŞ-Çin gərginliyi "alovlandı", qızılın qiyməti 4100 dollara yaxınlaşdı
-
10 saat əvvəl
2025-ci il Nobel İqtisadiyyat Mükafatının sahibləri açıqlanıb - “Hələ də heyrət içindəyəm”
-
10 saat əvvəl
“PAŞA Bank”dan sahibkarlar üçün yeni endirimli biznes kredit kampaniyası!
-
11 saat əvvəl
Azərbaycanda ilk və ən böyük özəl Biznes Park kompleksi fəaliyyətə başlayır
-
11 saat əvvəl
OPEC xam neft istehsalını artırıb, qlobal neft tələbi proqnozunu isə dəyişməyib
-
11 saat əvvəl
Çizgi filmi sənayesi: 2034-cü ilə qədər 895 milyard dollar həcmində bazar
- 11 saat əvvəl
-
11 saat əvvəl
ABB-nin kredit portfeli 2025-ci ilin 9 ayında 7 %-dən çox artıb
Son Xəbərlər

Ödənişsiz İnvestisiya Seminarı
Ən çox oxunanlar

Dolların sabah üçün rəsmi məzənnəsi müəyyən olunub

ABB-nin kredit portfeli 2025-ci ilin 9 ayında 7 %-dən çox artıb

Bakcell media nümayəndələri üçün Qarabağa səfər təşkil etdi

Bank of Baku-dan “Gözünüz aydın olsun!” şüarı ilə sağlamlıq aksiyası

Əhalinin bir nəfəri orta hesabla ayda 503,8 manatlıq məhsullar alır

ABB-nin son maliyyə durumu: gəlirləri artıb, mənfəəti yüksəlib
