Məhsullarda qram hiyləsi - QİYMƏTİ EYNİ QALIR, ÇƏKİSİ AZALIR
Bəzi şirkətlər “məhsul daha da baha olarsa satışı azalar” düşüncəsi ilə “çəki” arxasında gizlənirlər. Məhsulun qiyməti eyni qalır, amma çəkisi günü-gündən azalır.Qablaşdırma və qiymət dəyişməz saxlanılır, lakin məhsulun çəkisi azadılır.
Marja xəbər verir ki, son günlər marketlərdə satılan bir çox qida və qeyri-qida məhsullarının qiymətinin eyni qaldığı, amma qramının günü-gündən "əridiyi" müşahidə olunur.
Bəzi şirkətlər guya qiymətləri artırmadıqları görüntüsü yaratmaq üçün "çəki oyunu" oynayırlar. Məqsəd istehlakçı qavrayışından istifadə edərək satışlarını qoruyub saxlamaqdır. İstehlakçıya qiymət eyni görünsə də, aldığı məhsul eyni çəkidə deyil.
Marja.az-ın marketlərdə müşahidələri göstərib ki, bir sıra yerli və xarici istehsalçılar məhsullarının çəkisini azaldıblar, amma qiyməti sabit saxlayıblar. Məsələn, yerli iri qida məhsulları istehsalçılarından biri əvvəllər 500 qram qablaşdırmada satdığı çanaq pendiri məhsulunu hazırda 400 qram qablaşdırmada təklif edir, amma qiymət çəkinin azaldılması ilə bərabər azaldılmayıb.
Dünya şöhrətli təmizlik vasitələri istehsalçısı əvvəllər 500 qramlıq saç şampunu məhsulunun qablaşdırılması əvvəlki boyda saxlayıb, çəkisini isə 360 qrama endirib. Məhsulun qiymətini azalan çəkiyə mütənasib endirməyib. Həmin şampun məhsulunun qabı az qala yarıyadək boşdur, hətta məhsulun qapağını açıb diqqətlə baxan müştərilər şampunun yarısının götürüldüyündən şübhələnirlər.
MƏQSƏD İSTEHLAKÇINI ÇAŞDIRMAQDIR
Mütəxəssilər bildirirlər ki, məhsulun qablaşdırılmasını böyük saxlamaqda və içərisindəki məhsulun çəkisini azaltmaqda məqsəd istehlakçını çaşdırmaqdır. Böyük qablaşdırma vətəndaşlarda daha çox çəki təsəvvürü yaradır. Adətən qiymətlər sürətlə artan zaman qida istehsalçıları bu üsula əl atırlar. Azərbaycanda devalvasiyalar zamanı bir sıra şirkətlər "çəki oyunundan" geniş istifadə etmişdilər.
Mütəxəssislər isə vətəndaşlara xəbərdarlıq edir ki, alış-veriş edərkən bu vəziyyətə aldanmasınlar, məhsulun üzərindəki çəkisi ilə qiymətini müqayisə etsinlər.
Digər bir problem, alıcıların çəkini (məhsulun qramını) görməmələri üçün onun kiçik yazılmasıdır. Başqa bir problem isə, məhsulun çəkisinin üzrərində yazılan qram ilə üst-üstə düşməməsidir. Məsələn, üzərində çəkisi 360 qram yazılan məhsul 10-40 qram əskik gələ bilir.
Eyni zamanda, şirkətlər məhsullarının istehsalında aşağı keyfiyyətli və ucuz xammallardan istifadə edərək qiymətləri artırmamağa çalışırlar.
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 1 həftə sonra
- 1 həftə sonra
- 4 gün sonra
-
-
16 saat əvvəl
"Top" tamamilə Kiyev və onun Avropa sponsorlarının tərəfindədir"
- 17 saat əvvəl
- 17 saat əvvəl
-
17 saat əvvəl
Cahan Şirkətlər Qrupuna daxil olan "Enna" şirkəti "Dayaq" mükafatına layiq görülüb
-
18 saat əvvəl
Nərimanovda premium mənzil arzulayanlar üçün 36 ayadək faizsiz kredit təklifi davam edir
-
18 saat əvvəl
“Naxtel” abunəçilərinin digər mobil operatorlara miqrasiyası uğurla tamamlanıb
-
18 saat əvvəl
Şikayətlərin yarıya yaxını internet və telefon rabitəsi xidmətlərilə bağlı olub
- 18 saat əvvəl
- 18 saat əvvəl
Son Xəbərlər
Biznesiniz üçün QISA NÖMRƏ (Ulduz nömrə) alın
Azərbaycanda Vakansiyalar - Azvak.az
Ödənişsiz investisiya seminarı: Yatırımda təcrübə qazan
"Top" tamamilə Kiyev və onun Avropa sponsorlarının tərəfindədir"
Bakcell-in lotereyasında 11-ci lüks avtomobil uduldu!
Nərimanovda premium mənzil arzulayanlar üçün 36 ayadək faizsiz kredit təklifi davam edir
Azərbaycan Dəmir Yolları "Dərnəgül" dayanacağını tikir
Vəhşi heyvan hücumları ilə bağlı fermerlərə çağırış edildi
"Balıq ehtiyatlarının bərpası üçün Xəzərə və daxili su hövzələrinə 17-35 milyon ədəd körpə balıq buraxmağa ehtiyac var"
10 illik proqramı 3 ilə mənimsəmək imkanı - VİDEO+FOTO
Ucuz təbii qaz Avropanın sənaye böhranını həll etmədi
Xalq Bankda yeni təyinatlar

















.jpg)


