Ən yuxarı (mobil)-2_30
Mobil manşet üstü reklam_21

Unibank: müştərilərimizin təhlükəsizliyi əsas prioritetimizdir

iç səhifə xəbər başlığı altı (mobil)_31
Unibank: müştərilərimizin təhlükəsizliyi əsas prioritetimizdir
iç səhifə xəbər şəkil altı-2 (mobil)_32

(®) Unibank KB müştərilərinin vəsaitlərinin və məlumatlarının qorunmasını əsas məsuliyyəti hesab edir. Son dövrlərdə dələduzluq sxemlərinin müxtəlif formalarla artması fonunda Bank genişmiqyaslı təhlükəsizlik tədbirləri və maarifləndirici kampaniyalar həyata keçirir. Məqsəd - həm fırıldaqçılıq cəhdlərini qabaqlamaq, həm də müştərilərin riskləri vaxtında tanımasına kömək etməkdir.

Bankın gördüyü əsas təhlükəsizlik tədbirləri:

  • 24/7 Fraud Monitoring (fırıldaqçılıq monitorinqi): Tranzaksiyaları avtomatik analiz edən sistemlər şübhəli əməliyyatları dərhal bloklayır və əməliyyat sahiblərinə xəbərdarlıq göndərir, müştərilərə şübhəli əməliyyatı dəqiqləşdirmək üçün zəng edilir.
  •  Analitika komandası: Rəqəmsal dələduzluq hallarının qarşısının alınması məqsədilə komanda mütəmadi olaraq yeni fraud ssenarilərini təhlil edir, yaranmış halları analiz edərək uyğun həll yolları hazırlayır. Mövcud risklərə uyğun olaraq effektiv qabaqlayıcı həll yolları formalaşdırılır.
  • 3D Secure və tokenizasiya: Onlayn ödənişlərdə əlavə təsdiq (3D Secure) və kart məlumatlarının təhlükəsiz saxlanması üçün tokenləşdirmə texnologiyası tətbiq olunur.
  • Mobil tətbiqdə ödəniş nəzarəti: Müştəriyə kartı bir toxunuşla bloklama/aktivləşdirmə, gündəlik limitlərin təyini və əməliyyat bildirişləri funksiyaları təqdim edilir.
  • Biometrik və çoxfaktorlu autentifikasiya: Hesab girişləri və kritik əməliyyatlar üçün təhlükəsizlik qatları davamlı gücləndirilir.
  • İstənilən şübhəli halların operativ araşdırılması: Bankın təhlükəsizlik komandası və müştəri xidmətləri şübhəli əməliyyatları dərhal araşdırır və müvafiq prosedurlarını tətbiq edir.
  • Rəsmi, doğrulanmış kanallar: Unibank yalnız mavi nişanlı rəsmi sosial səhifələr vasitəsilə elanlar edir; bank tərəfindən göndərilən rəsmi bildirişlər həmişə identifikasiyalı kanallardan gəlir.

Müştərilər üçün praktik tövsiyələr:

  • Məlumatlarını heç kəslə paylaşma! Kart nömrəsi, CVV və mobilə gələn 3D Secure kodunu heç kimə vermə.
  • SMS-dəki 3D Secure mətnini yoxla: Kod gələn SMS-də ticarət məntəqəsinin adı və məbləğ sənin ödəmənlə üst-üstə düşməlidir.
  • Pul köçürmə təkliflərinə diqqət et: Kartdakı vəsaitləri digər hesaba köçürməyi təklif edən şəxslərə mütləq imtina et.
  • Rəsmi səhifələri izlə: Sosial mediada yalnız “Unibank”ın mavi nişanlı səhifələrini izlə və şübhəli mesajları yoxla.
  • Şübhəli kredit, kart, uduşlu kampaniyalara inanma: Sosial şəbəkələrdən gələn “xüsusi təklif” və ya “sənə aid hesab” tipli mesajlara daxil olma.
  • Bank adından zəng etsələr belə məlumat vermə: Bank əməkdaşı heç vaxt kartın tam nömrəsi, CVV və ya SMS-kod istəmir.

Əgər şübhəli əməliyyat görsəniz - nə etməli?

Dərhal Unibank mobil tətbiqindən kartınızı bloklayın və  ya 117 Müştəri xidməti ilə əlaqə saxlayın, bankın rəsmi sosial şəbəkələri üzərindən müraciət edin.   

Təhlükəsizlik həm bankın, həm də hər bir müştərinin birgə məsuliyyətidir. Birlikdə güclüyük!

Unibank – Sənin Bankın!

24.10.2025 12:19

Müştərilərin xəbərləri

Mobil-manshet-alt3_22
Mobil əsas səhifə 4-cü_27
Mobil əsas səhifə 5-ci_28
Mobil əsas səhifə 6-ci-2_29
Putin Əliyevə zəng etdi
Putin Əliyevə zəng etdi
24.10.2025 14:31
Manşetin sağı-2_5
Esas-sehifede-reklam-3_8
Ana-sehifede-2-reklam-3_9
Əsas səhifədə 3-cü reklam_10
Xəbər mətn sağ 1-ci-2_15
Xəbər mətn sağ 2-ci2_16
Xəbər mətn sağ 3-cü_17
Xəbər mətn sağ -18_18