Ən yuxarı statik reklam-3_3
Ən yuxarı (mobil)_30
Mobil manşet üstü reklam-3_21

Azərbaycan bankı dizayn və üslubunu dəyişəcək

iç səhifə xəbər başlığı altı (mobil)_31
Azərbaycan bankı dizayn və üslubunu dəyişəcək
iç səhifə xəbər şəkil altı-2 (mobil)_32

"Rabitəbank" ASC restaylinq tədbirini həyata keçirməyə hazırlaşır. 

 

Reklam_3_11

"Marja" xəbər verir ki, Noyhabrın 19-da Bank yeni üslub və məhsulların təqdimatını keçirəcək. 

 

Restaylinq  brendin vizual görüntüsünün dəyişdirilməsisir.  İstehlakçıların davranışlarında baş verən dəyişiklikər və vərdişlər zamanla onların yenilənməyən brendlə olan kommunikasiyalarına da təsir göstərir. Hətta əvvəldə daha yaxşı işlənmiş və bütün tələblərə cavab verən dizayn, firma üslubu zamanla istehlakçı nəzərində köhnəlir. Səbəbləri – zamanla üslubu minimal səviyyədə belə olsa, dəyişilməyən brendlər istehlakçı nəzərində dəyərini, effektivliyini,  itirirlər.

12.11.2019 13:15
📲 İndi
Marja.az-ın Telegram kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.

♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm xəbərlər üçün Marja.az

Müştərilərin xəbərləri

Mobil-manshet-alt3_22
Mobil əsas səhifə 4-cü2_27
Mobil əsas səhifə 5-ci-2_28
Mobil əsas səhifə 6-ci-2_29
Manşetin sağı-2_5
Esas-sehifede-reklam-3_8
Ana-sehifede-2-reklam-3_9
Əsas səhifədə 3-cü reklam_10
Xəbər mətn sağ 1-ci-2_15
Xəbər mətn sağ 2-ci_16
Xəbər mətn sağ 3-cü_17
Xəbər mətn sağ -18_18