Ən yuxarı statik reklam_3
Ən yuxarı (mobil)-2_30

"3000 müştərinin hesabına əlavə məbləğ yüklənmiş, 25 000 müştəridən isə vəsait silinmişdir" - AÇIQLAMA

iç səhifə xəbər başlığı altı (mobil)_31
"3000 müştərinin hesabına əlavə məbləğ yüklənmiş, 25 000 müştəridən isə vəsait silinmişdir" - AÇIQLAMA
iç səhifə xəbər şəkil altı-2 (mobil)_32

Unibank, dünən sistemində yaranmış texniki problemlər ilə əlaqədar olaraq müştərilərindən üzr istəyib.

Bank açıqlamasında qeyd edib ki, problem, balans faylının formalaşdırılması zamanı baş vermişdir. Bunun nəticəsində 3000 müştərinin hesabına yanlış olaraq əlavə məbləğ yüklənmiş, 25 000 müştəridən isə vəsait silinmişdir.

Reklam_3_11

"Bayramqabağı yaranmış bu vəziyyətlə bağlı sənin kimi biz də çox məyus olduq.Sənə narahatlıq və çətinlik yaratdığımız üçün üzr istəyirik!  Üzrxahlığımızı qəbul etməyini istəyirik və bildiririk ki, 30 dekabr - 2 yanvar tarixlərində BÜTÜN MARKETLƏRDƏ alış-verişlərə 5% keşbek hədiyyə edirik! Hədiyyəmiz Unibankın bütün müştərilərinə şamil olunur", - Bankın məlumatında bildirilir.

Unibank texniki problem
29.12.2021 15:43
📲 İndi
Marja.az-ın Telegram kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.

♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm xəbərlər üçün Marja.az

Müştərilərin xəbərləri

Mobil Manşet alt reklam-2_22
Mobil əsas səhifə 4-cü2_27
Mobil əsas səhifə 5-ci_28
Mobil əsas səhifə 6-ci_29
Desktop_Manset_sag_5
Xəbər mətn sağ 1-ci-2_15
Xəbər mətn sağ 2-ci2_16
Xəbər mətn sağ 3-cü-2_17
Xeber_metn_sag_18_2_18