10-cu Milli Marketinq Forumuna son 3 gün! - SPİKERLƏR
Ölkənin ən böyük biznes tədbirlərindən biri olan Milli Marketinq Forumu (MMF) bu il "Neoklassika" konsepti ilə 10-cu illiyini qeyd edəcək. Forum 9-10-11 may tarixlərində, ilk dəfə keçirildiyi məkan olan 28 Mall "CinemaPlus"da təşkil ediləcək.
Bu ilki forumda fiziki iştirak (offline) və onlayn (Meta platformasında) olmaqla 3 gün ərzində ümumilikdə 9 panel üzrə 50-dək spikerin çıxışı planlaşdırılır.
Tədbirdə "Milli Keyslər", "Kommunikasiya və PR", "Yeni Texnologiyalar: Blokçeyn, Süni Zəka, Big Data", "Yaradıcı Sənayə", "Sosial Media və İnfluencerlər", "Satış və Ticari Marketinq", "İnnovativ Marketinq və Startaplar" kimi panellər təşkil ediləcək.
Forum çərçivəsində müzakirə olunacaq mövzular, marketinq sahəsinin hazırkı çağırışları və gələcək inkişaf istiqamətləri baxımından aktual olmaqla yanaşı, iştirakçılara praktik bilik və ilham verəcək dəyərli çıxışlar təqdim edəcək.
10 may tarixində keçirilək panellər üzrə spikerlər:
Milli keyslər paneli
Moderator: İlkin Manafov - Mutfakçı şirkətinin təsisçisisi və direktoru
Ülvi Aslanov - "Code Academy"nin təsisçisi və CEO-su
Sübhan Hüseynov - Senser şirkətinin təsisçisi
Şahbaz Xuduoğlu - "Qanun" nəşriyyatın direktoru
Qəzənfər Aloyev - Nano Fire Technologies MMC-nin təsisçisi və direktoru
Mikayıl Yusifov - İNCİ Şirkətlər Qrupunun Müşahidə Şurasının sədri
Böyük Qayıdış paneli
Moderator: Sevinc Gülməmmədova - Diplomatik Jurnalist, Baku TV-nin Beynəlxalq əlaqələr şöbəsinin rəhbəri
Dr. İkram Rüstəmov - Nəfəs Psixi Sağlamlıq Akademiyasının təsisçisi
Ərşad Hüseynov - Hüquqşünas, Yol hərəkəti təhlükəsizliyi üzrə mütəxəssis
Fuad Quliyev - "Cinema Art" MMC-nin direktoru
Rafiq Hunaltay – “Facemark” şirkətinin təsisiçisi
Yaradıcı Sənayelər və Trendlər paneli
Moderator: Emin Hüseynov - "Azərbaycan Televiziya və Radio Verlişləri" QSC-nin Baş proqram direktoru
Elnur Talıblı - "TAKE Advertising and Media"nın Kreativ direktoru
Zaur Məmmədov - Maxmedia Agentliyinin direktoru
Şəbnəm Hümbətova -“İrşad Electronics” MMC-nin Marketinq departamentinin rəhbəri
Ibrahim Qurbanov - AzTV Dublyaj redaksiyasının baş redaktoru
Əkbər Əsədov - Radio Enerji 101.1 FM-in icraçı direktoru
Hər panel üzrə dinamik və məzmunlu çıxışların təmin olunması məqsədilə iştirakçıların aktiv iştirakı və interaktiv sessiyalar da tədbbir zamanı nəzərdə tutulur.
MMF-yə bilet əldə etmək və tədbirlə bağlı ətraflı məlumat əldə etmək üçün forumun rəsmi saytına (https://millimarketinqforumu.az/) keçid edə və sosial media hesablarımızı izləyə bilərsiniz.
Facebook: https://www.facebook.com/MilliMarketinqForumu
Instagram: https://www.instagram.com/milli_marketinq_forumu
Linkedln: https://www.linkedin.com/company/milli-marketinq-forumu
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 1 həftə sonra
- 1 həftə sonra
- 1 həftə sonra
-
- 15 d. əvvəl
- 23 d. əvvəl
-
32 d. əvvəl
Azərbaycanın ən çox ixrac və idxal etdiyi mallar - YENİ SİYAHI
-
34 d. əvvəl
70%-dək böyük endirimlər və hissəli ödəniş imkanları - “Yaşıl Günlər” kampaniyası
-
37 d. əvvəl
Yaponiyanın ixracında son 9 ayın ən sürətli artımı qeydə alınıb
- 39 d. əvvəl
-
45 d. əvvəl
Mənzil seçərkən diqqət edilməsi vacib olan əsas amillər hansılardır?
-
51 d. əvvəl
İKTA internet xidmətlərinin keyfiyyətinin yüksəldilməsi üzrə hədəfləri müəyyən edib
- 53 d. əvvəl
Son Xəbərlər
Biznesiniz üçün QISA NÖMRƏ (Ulduz nömrə) alın
Azərbaycanda Vakansiyalar - Azvak.az
Ödənişsiz investisiya seminarı: Yatırımda təcrübə qazan
Maaşa uyğun kredit – Expressbankda
Azərbaycanın ən çox ixrac və idxal etdiyi mallar - YENİ SİYAHI
Yaponiyanın ixracında son 9 ayın ən sürətli artımı qeydə alınıb
Rəsmi məzənnələr açıqlandı
Ən çox oxunanlar
Mənzil seçərkən diqqət edilməsi vacib olan əsas amillər hansılardır?
İKTA internet xidmətlərinin keyfiyyətinin yüksəldilməsi üzrə hədəfləri müəyyən edib
ABŞ Venesuela hakimiyyətini “terror təşkilatı” kimi tanıdı, neft tankerlərinin bloklanması ilə bağlı göstəriş verdi
Bakı–Bratislava–Bakı aviareysi gələn ildən açılacaq
Dolların sabah üçün rəsmi məzənnəsi müəyyən olunub
Yoxlama aparılıb, “On numara”da ciddi nöqsanlar aşkarlanıb















.jpg)



