“Problem qalır kənarda, şikayətin arxasında sifarişçi axtarırlar”- MÜSAHİBƏ
" Təəsüf ki, Azərbaycanda bir çox sahibkar hələ də “Bizim reklama, PR-a ehtiyacımız yoxdur” fikirlərini əsas götürüb bu fəaliyyətləri iqnor edir və ya kommunikasiyanı bir tərəfli aparıb auditoriyanı iqnor edir".
Anar Əskərov 10 ildən çox təcrübəsi olan Strateji Kommunikasiya üzrə mütəxəssisdir. O “INPRESS PR Solutions” şirkətinin və MediaPost TV-nin təsisçisi və CEO-sudur. Onun əsas fəaliyyət istiqaməti yeni media dünyasında müasir alətlərdən istifadə edərək fərdlərə və şirkətlərə brendlərini qurmağa, qorumağa və mesajlarını auditoriyalarına düzgün şəkildə çatdırmağa yardım etməyə yönəlib.
Marja.az Anar Əskərov ilə müsahibəni təqdim edir.
- Azərbaycanda orta və böyük bizneslərin üzləşdiyi əsas kommunikasiya problemləri hansılardır?
- Ümumi desək Azərbaycanda bir çox ənənəvi biznes sahibləri hədəf kütlələri ilə internetdə kommunikasiyaya girməkdən qorxur. Bunun da obyektiv və subyektiv səbəbləri var. Təcrübə onu göstərir ki, sahibkar uzun illər boyu real həyatda zəhmətlə qurduğu reputasiyanı bir günə və ya bir saata sosial şəbəkələrdə itirmək istəmir. Özlərinin, rəqiblərinin və ya həmkarlarının başına gələn onlayn böhranlar orta və yaşlı nəsil sahibkarları müasir kommunikasiya strategiyalarına investisiya etməkdən çəkindirir.
Halbuki, müasir dövrdə düzgün kommunikasiya bacarığı biznesin inkişafı üçün çox əhəmiyyətlidir. Düzgün kommunikasiya dedikdə əsasən müştəri davranışlarının mütəmadi ölçülməsi, yeni hədəf kütlələrinin kəşfi, ehtiyacların analizi və ümumilikdə biznes barəsində onlayn mühitdə gedən bütün söhbətlərin dinlənilməsi (social listening) və ölçülməsini nəzərdə tuturam. Təəsüf ki, Azərbaycanda bir çox sahibkar hələ də “Bizim reklama, PR-a ehtiyacımız yoxdur” fikirlərini əsas götürüb bu fəaliyyətləri iqnor edir və ya kommunikasiyanı bir tərəfli aparıb auditoriyanı iqnor edir. Əsas tövsiyyəm bizneslər auditoriyaları ilə qarşılıqlı ünsiyyətə strateji fəaliyyət kimi baxmalı və bu prosesdən çəkinməməlidirlər.
- Ara-sıra bir çox dövlət qurumlarının vətəndaş şikayətlərinə baxılmasında biganəlik, media və ümumilikdə ictimaiyyətə açıq olmamaları ilə bağlı nöqsanlar səsləndirilir. Dövlət qurumlarında kommunikasiya baxımından vəziyyəti necə dəyərləndirirsiz?
- Son dövrlərdə bir çox dövlət qurumlarının ictimailəşmiş və trend olan şikayətlərə həssaslığının artması müşahidə olunur. Kütləvi şəkildə müzakirə olunan bir çox movzularla bağlı edilən açıqlamalar (kontentin tərkibinə fikr verməsək) sürət baxımından əvvəlki illərə nisbətən daha çevikdir. Lakin uğurlu müasir kommunikasiyanın əsas şərti məsələlər, şikayətlər kütləvi müzakirəyə çıxmamış idarə edilməsidir. Bunun üçün auditoriya dəqiq izlənməli, qurum haqqında bütün platformalarda danışılan bütün söhbətlərin data analitikası aparılmalı və risklər ölçülməlidir. Bu səbəbdan dövlət qurumlarının kommunikasiya baxımından əsas problemi sadəcə medianı və trend mövzuları izləməsidir və hər hansı ictimailəşmiş problemin, böhranın həlli zamanı problemdən çox mediaya fokuslanmasıdır. Əksər hallarda qurumun müvafiq işçiləri problemin işiqlandırılmasında medianı günahlandırır və ya şikayətlərin arxasında sifarişçi axtarır.Nəticədə ictimailəşən şikayətlərin mahiyyəti qalır kənarda və rəhbərə məruzə etmək üçün düşmən axtarılır. Təbii ki belə hallar medianın inkişafına da ciddi mənfi təsir göstərir.
-Anar bəy, sualları cavablandırdığınıza görə təşəkkür edirik.
Marja.az-ın Telegram kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.
♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm xəbərlər üçün Marja.az
Müştərilərin xəbərləri

Wolt artıq Qəbələ və Xankəndidə – rahat və sürətli çatdırılma xidməti daha iki yeni şəhərdə istifadədə!
SON XƏBƏRLƏR
- 1 ay sonra
-
8 d. əvvəl
FMG Ağdamın ilk yaşayış kompleksi və Cənubi Qafqazın ən hündür göydələni ilə BakuBuild sərgisində
- 35 d. əvvəl
-
📲 İndi
Marja.az-ın Telegram kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.
♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm iqtisadi xəbərlər üçün Marja.az - 43 d. əvvəl
- 48 d. əvvəl
- 1 saat əvvəl
-
1 saat əvvəl
Expressbank: Aktivləri, kredit portfeli və faiz gəlirləri artıb
- 1 saat əvvəl
- 1 saat əvvəl
-
2 saat əvvəl
9 ayda Azərbaycanda 20,7 milyon ton neft, 38,2 milyard kubmetr təbii qaz hasil olunub
-
2 saat əvvəl
AccessBank Naxçıvanda qadın sahibkarlarına dəstək məqsədilə Access2Success layihəsini reallaşdırdı
-
2 saat əvvəl
“PMD Group” MMC Xəzər İnşaat Həftəsində Baş Sponsor qismində çıxış edir
Son Xəbərlər

FMG Ağdamın ilk yaşayış kompleksi və Cənubi Qafqazın ən hündür göydələni ilə BakuBuild sərgisində

Energetiklərə özəl 70 000 manatadək kredit - KOMİSSİYASIZ
.png)
Bakcell-in şansı paketləri ilə sən də avtomobil qazan!

"Əhmədbəyli-Füzuli-Şuşa yolu ödənişli ola bilər"

9 ayda Azərbaycanda 20,7 milyon ton neft, 38,2 milyard kubmetr təbii qaz hasil olunub

AccessBank Naxçıvanda qadın sahibkarlarına dəstək məqsədilə Access2Success layihəsini reallaşdırdı
Ən çox oxunanlar

Kiğılı 6 ay ərzində istehsalın dayanacağı barədə xəbərdarlıq etdi - Türkiyənin geyim sənayesində ciddi böhran

Azərbaycanda yetişdirilən fındıq və badam Çinə də ixrac olunacaq - Protokol layihəsi imzalanıb

“Rabitəbank”ın xalis mənfəəti 31% azalıb - Xərclərin və ehtiyat ayırmalarının sürətli artımı mənfəətə mənfi təsir göstərib

Hər avtomobil bir ianə

ABŞ–Çin gərginliyi və FED-in faiz endirimi gözləntiləri qızıl qiymətlərini artırır - YENİ REKORD

Kapital Bank-ın İnformasiya təhlükəsizliyi komandası ölkənin ən güclü mütəxəssisləri sırasında
